Stacy Tepati Ramalan, Juara The Masked Singer Malaysia Musim 4

Misteri siapa di sebalik topeng Bunga Matahari akhirnya terungkai.

The Masked Singer Malaysia musim keempat (TMSM4) menyaksikan Stacy yang 'berselindung' di sebalik maskot tersebut dinobatkan sebagai juara.


Kemenangan itu mengenepikan kedudukan pesaing lain iaitu Biskut Aiskrim, Mat Helang, Sang Kancil, dan Teratai untuk merebut gelaran juara.

Namie, pelawak yang bertopengkan Mat Helang terbang tinggi ke tangga naib juara. Danial Zaini pula berjaya mengejutkan. Dengan kostum Sang Kancil yang bijak dan cerdik menggondol tempat ketiga dengan hebatnya.


Adinda, bekas bintang Ceria Popstar menggoda penonton dengan kostum Biskut Aiskrim menyapu tempat keempat dengan manisnya. Nabila Razali pula menghiasi pentas. Dengan topeng Teratai yang cantik dan anggun mendapat tempat kelima dengan hormatnya.

Stacy, penyanyi yang bertopengkan Bunga Matahari anggun mekar menyinar sepanjang pertandingan. Mengungguli mingguan sebanyak tujuh kali. Dari minggu ketiga hingga kesembilan membuktikan dirinya sebagai juara sejati.


Peserta semua ditentukan nasibnya oleh juri yang memberi lapan puluh peratus dan peminat yang memberi dua puluh peratus. Setiap pemenang dibalas dengan trofi. The Masked Singer Malaysia yang berkilauan.



Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama