Ulasan Filem Argylle: Aksi Mengujakan dan 'Plot Twist' Menarik

Filem aksi terbaru dari Apple dan Universal Pictures (edaran di Malaysia oleh United International Pictures), Argylle, telah menarik perhatian ramai penonton di pawagam. Filem ini mengisahkan seorang agen rahsia yang terlibat dalam misi-misi berbahaya di seluruh dunia. Filem ini mempunyai unsur-unsur yang mengingatkan kita kepada filem-filem seperti The Long Kiss Goodnight dan Kingsman, tetapi dengan sentuhan unik dari pengarahnya, Matthew Vaughn.


Filem ini menampilkan pelakon-pelakon ternama seperti Henry Cavill, Sam Rockwell, Bryce Dallas Howard, Catherine O'Hara, Dua Lipa, dan ramai lagi. Pelakon-pelakon ini memberikan persembahan yang memukau dan meyakinkan dalam watak-watak mereka. Sam Rockwell, yang memegang watak sebagai agen Aidan, boleh diberi pujian lakonannya yang hebat. Bryce Dallas Howard juga menunjukkan bakatnya dalam watak Elly Conway yang agak kompleks.


Filem ini juga menawarkan aksi-aksi yang mengujakan dan menegangkan, seperti tembak-menembak dalam keretapi, aksi menari dan menembak dalam asap, dan menikam sambil meluncur di atas minyak hitam. Selain itu, filem ini juga mempunyai plot twist yang menarik dan tidak diduga, yang akan membuat penonton terkejut dan ingin tahu lebih lanjut.


Filem Argylle adalah filem yang layak ditonton oleh peminat-peminat filem aksi. Filem ini memberikan pengalaman yang menyeronokkan dan menghiburkan, dengan jalan cerita yang menarik dan pelakon-pelakon yang berbakat. Filem ini juga merupakan salah satu filem terbaik dari Apple, yang telah memasuki industri filem dengan produk-produk yang berkualiti.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Pelakon Julia Perez mennggal dunia tapi aku tak kenal pun dia siot! Siapa dia ni?

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu