Ebit Lew Tutup Semua Kedai Elewsmart! Apa puncanya?

Kuala Lumpur – Berita mengejutkan tiba apabila diketahui bahawa Kedai Elewsmart, yang sebelum ini menjadi tumpuan ramai, telah menutup pintunya secara rasmi. Walaupun baru-baru ini kedai ini menjadi tempat berebut-rebut pelanggan, namun kini ia hanya tinggal kenangan.
Ramai yang masih ingat bagaimana orang sanggup beratur panjang ketika Elewsmart pertama kali dibuka. Pengalaman berbelanja di sana menjadi satu pengalaman yang unik, walaupun pada masa itu kedainya kosong dan barang yang ditawarkan tidak banyak.

Menurut notis penutupan yang dikongsikan oleh Elewsmart, semua cawangan mereka akan ditutup secara berperingkat bermula dari 15 Januari lalu. Bagi mereka yang mempunyai hutang tertunggak, jangan risau – Elewsmart berjanji untuk melangsaikan semua hutang ini selewat-lewatnya pada 30 Jun 2024.

Mengapa Elewsmart memutuskan untuk menutup? Beberapa spekulasi telah timbul, dan salah satunya adalah persaingan dengan kedai-kedai lain seperti 99 Speedmart. Kedai-kedai ini menawarkan harga barang yang lebih berpatutan kepada pengguna, dan ini mungkin menjadi faktor yang mempengaruhi keputusan Elewsmart.

Walaupun begitu, kita tetap menghargai sumbangan Elewsmart selama ini dan berharap agar kerjasama mereka dengan pembekal dapat diteruskan pada masa akan datang. 


Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama