FILEM: Jangan Pandang Belakang 2 Bakal Tayang Tahun Ini, Pierre Andre Kembali Mengarah

Pengarah filem seram terkenal, Pierre Andre, akan kembali menggegarkan penonton dengan filem sekuel Jangan Pandang Belakang 2 “Aku Tahu Asal Usulmu” yang diterbitkan oleh Metrowealth International Group (MIG).

Filem ini merupakan sambungan daripada filem Jangan Pandang Belakang yang mencipta fenomena pada tahun 2007 dengan kutipan tertinggi dalam sejarah filem Melayu, iaitu RM 7.4 juta. Filem ini juga memenangi anugerah Box Office dalam Festival Filem Malaysia ke-20.

Menurut penerbit filem, Pierre Andre adalah pengarah pilihan kerana beliau mempunyai idea asal dan skrip yang dapat menghasilkan filem seram yang berkualiti dan menarik.

Filem ini mengisahkan tentang saka keluarga Opah yang mencari mangsa baharu untuk diikat. Namun, terdapat rintangan dan misteri yang menyebabkan pelbagai insiden ngeri berlaku.

Antara pelakon yang akan membintangi filem ini ialah Emma Maembong, Iedil Dzuhrie Alaudin, Mawar Rashid, Alif Hadi, Khatijah Tan, Ruminah Sidek, Hafidzuddin Fazil, Cat Farish, Kel Narina dan lain-lain.

Filem ini dijangka akan mula penggambaran pada 20 Februari 2024 dan ditayangkan pada tahun ini.


Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama