Rachel Zegler, Bintang Aksi Terbaik? Jangan Buat Lawak!

Rachel Zegler, pelakon baru yang berlakon dalam filem The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes, telah dianugerahkan Bintang Aksi Terbaik di 49th People's Choice Awards. Ya, anda tidak salah baca. Bintang Aksi Terbaik. Bukan Bintang Drama Terbaik atau Bintang Filem Adaptasi Terbaik. Bintang Aksi Terbaik.

Dia telah mengalahkan Tom Cruise, Gal Gadot, dan Keanu Reeves, yang semuanya telah membuktikan diri sebagai bintang aksi yang berani mati. Apa yang telah Rachel Zegler lakukan untuk layak mendapat anugerah ini? Berlakon sebagai seorang pelajar elit yang menjadi mentor kepada peserta Hunger Games, permainan mati-hidup yang disiarkan secara langsung. Wow, sungguh mengagumkan.

Rachel Zegler, yang berusia 22 tahun, mungkin mempunyai bakat lakonan yang boleh diterima, tetapi dia jelas tidak mempunyai pengalaman atau kemahiran dalam genre aksi. Filem yang dia bintangi lebih banyak menunjukkan adegan dialog dan drama daripada adegan aksi dan keganasan. Dia tidak pernah melompat dari bangunan, menembak pistol, atau menendang penjahat. Dia hanya berlakon sebagai seorang yang berlakon.
Rachel Zegler telah mengucapkan terima kasih kepada peminat-peminatnya yang mengundi untuknya, dan berkata bahawa dia sangat bersyukur dan terkejut dengan pengiktirafan ini. Dia juga memberi penghormatan kepada barisan pelakon dan kru filem yang bekerja keras untuk menghasilkan filem yang berkualiti. Dia berharap filem itu dapat memberi inspirasi dan hiburan kepada penonton di seluruh dunia.

Saya tidak tahu apa yang menginspirasi atau menghiburkan tentang filem ini, atau tentang Rachel Zegler sebagai bintang aksi. Saya hanya tahu bahawa anugerah ini adalah satu penghinaan kepada bintang-bintang aksi yang sebenar, yang telah mengorbankan masa, tenaga, dan kesihatan mereka untuk memberikan persembahan yang hebat dan mengesankan. Saya juga tahu bahawa anugerah ini adalah satu bukti bahawa anugerah pertunjukan adalah palsu dan tidak adil. Saya harap Rachel Zegler menikmati anugerah ini, kerana saya yakin ini adalah anugerah terakhir yang dia akan dapat.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama