Menu Santapan Diraja Bagi Majlis Perkahwinan Putera Mateen dan Dayang Anisha Viral di Internet, Lagu Man Bai Jadi Perhatian

Sebulan berlalu, rakyat Brunei menyaksikan majlis perkahwinan antara Putera Mateen, anak bongsu Sultan Hassanal Bolkiah, dan Dayang Anisha, seorang pegawai kerajaan. Majlis yang meriah dan penuh dengan adat istiadat itu diadakan di Istana Nurul Iman, kediaman rasmi Sultan Brunei.

Salah satu perkara yang menarik perhatian ramai ialah menu santapan diraja yang disediakan bagi para tetamu yang hadir. Menurut sumber kami, menu tersebut terdiri daripada hidangan-hidangan tradisional Brunei, seperti nasi katok, ambuyat, dan masak lemak. Selain itu, terdapat juga hidangan-hidangan moden, seperti pasta, salad, dan kek coklat. Menu tersebut menunjukkan gabungan antara budaya Brunei dan selera masa kini. Pajeri nanas pun ada!
Sementara itu, lagu-lagu yang dimainkan semasa majlis itu juga menarik perhatian. Salah satu lagu yang menjadi kegemaran ramai ialah lagu “Kau Ilhamku” oleh Man Bai, seorang penyanyi popular Malaysia. Lagu ini dikatakan sebagai lagu kegemaran pasangan pengantin, dan mereka telah meminta agar lagu ini dimainkan semasa majlis. Lagu ini boleh didengar melalui aplikasi Spotify atau YouTube.

Kami mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru kepada pasangan bahagia ini. Semoga mereka berbahagia hingga ke akhir hayat.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama