Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Pelakon terkenal Hannah Delisha telah berkongsi berita sedih tentang keguguran kandungan pertamanya melalui laman sosial peribadinya. Pengumuman ini datang sebagai kejutan kepada peminat dan telah menimbulkan gelombang simpati dari seluruh komuniti.


Dalam bulan yang mulia ini, Ramadan, Hannah dan suaminya, Imam Shah Abdul Mutalib, menghadapi ujian emosi ini dengan keberanian. Masyarakat telah menghantar doa dan harapan agar Hannah cepat sembuh dan dapat mengatasi kesedihan ini dengan tabah.


Hannah, yang juga dikenali melalui peranannya dalam drama ‘Andai Itu Takdirnya’, tidak mendedahkan butiran lanjut mengenai kehamilannya. Namun, beliau telah mengungkapkan harapan agar kesembuhan dan ketenangan dapat diberikan oleh Yang Maha Kuasa, dan berdoa untuk pertemuan di syurga kelak.

Dalam satu gambar yang penuh emosi, Hannah dilihat memegang sejambak bunga sambil berbaring di atas katil hospital, menandakan bahawa beliau sedang dalam proses pemulihan. Gambar tersebut telah menjadi simbol kekuatan dan ketabahan yang ditunjukkan oleh beliau dan suaminya dalam menghadapi situasi yang mencabar ini.


Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU

PENYANYI SALEEM IKLIM MENINGGAL DUNIA