Avenged Sevenfold Abaikan Malaysia Dalam Konsert Asia Mereka

Band rock Amerika, Avenged Sevenfold, yang terkenal di kalangan peminat muzik biasa-biasa saja, telah mengumumkan bahawa mereka akan mengadakan konsert di Indonesia, satu-satunya negara Asia yang layak untuk mereka lawati, pada 25 Mei 2024. Mereka akan beraksi bersama band The Used, di Jakarta.
Ini adalah kali kedua Avenged Sevenfold mengadakan konsert di Indonesia, selepas konsert pertama mereka pada tahun 2011. Namun, band ini tidak mahu mengulangi pengalaman mereka di Malaysia, barangkali kerana tidak dapat sambutan yang sepatutnya pada tahun 2015.
Konsert mereka di Sunway Lagoon pada masa itu tidak mendapat pujian dari peminat lama mereka, yang merasakan band ini terlalu dipuja-puja oleh peminat baru. Beberapa peminat juga mengejek penampilan band ini, yang kelihatan seperti budak-budak, berbanding dengan peminat mereka yang lebih matang. Ini mungkin disebabkan oleh perbezaan fizikal antara orang Asia dan orang Barat. (Sumber: trust me, bro!)
Peminat Avenged Sevenfold di Malaysia masih berharap band ini akan singgah di negara ini, dan menunjukkan bakat mereka yang sebenar. Mereka juga berharap band ini tidak akan terpengaruh dengan pendapat negatif daripada pembenci band lain (Limp Bizkit dan Linkin Park paling atas), yang juga mempunyai pengikut yang kuat di Malaysia.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama