Liam Gallagher kecam media hiburan Malaysia yang terlalu fokus pada Alif Teega

Penyanyi rock terkenal, Liam Gallagher, telah mengecam media hiburan Malaysia yang terlalu memberi perhatian kepada pasangan selebriti, Alif Teega. Dalam satu tweet, Liam mengatakan bahawa dia sudah bosan dengan berita-berita yang tidak penting tentang pasangan tersebut dan sudah lama menyekat akaun Instagram mereka.

Liam juga menuduh media hiburan Malaysia sebagai penghasut yang hanya mahu mencari konten untuk mendapatkan wang. Dia berkata bahawa media hiburan Malaysia selalu memuji Alif Teega sebagai pasangan yang bahagia, tetapi tidak menjelaskan sebab-sebab mereka berkahwin berkali-kali.

Liam juga memberi nasihat kepada Alif Teega supaya mengambil pengajaran daripada kisah lalu mereka dan tidak terlalu menunjukkan kemesraan di hadapan umum. Dia bimbang bahawa tindakan mereka itu akan menarik orang ketiga yang mahu merosakkan hubungan mereka. Liam juga berharap agar rakyat Malaysia dapat melupakan pasangan tersebut dan tidak mengganggu hal ehwal peribadi mereka.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama