David Beckham hadir di The Exchange TRX Kuala Lumpur untuk lancar kedai Adidas

KUALA LUMPUR: Bekas kapten pasukan kebangsaan England, David Beckham, akan mengunjungi The Exchange TRX, pusat perniagaan baharu di ibu kota, pada hari esok.

Beliau bukan sahaja akan menyaksikan pembukaan rasmi kedai Adidas terbesar di Malaysia, tetapi juga akan bertemu dengan peminat-peminatnya yang berpeluang mendapatkan tandatangan dan bergambar bersamanya.

Acara ini dijangka bermula pada jam 1.30 petang dan akan diserikan dengan persembahan muzik oleh band post rock Jepun, Mono, yang terkenal dengan lagu Ashes in the Snow. OK, ini saja admin tambah. Tapi lagu Moni memang ada dalam siri dokumentari Beckham di Netflix.

Ini adalah lawatan kedua Beckham ke Malaysia, selepas kali pertama pada tahun 2009 apabila beliau bersama pasukan Los Angeles Galaxy bermain menentang pasukan Harimau Malaya.

Beliau juga dikenali sebagai duta jenama Adidas sejak tahun 1996 dan terlibat dalam pelbagai kempen iklan dan amal bersama syarikat itu. Korn juga duta Adidas.


Beckham tidak berbekam di KL

Sebagai seorang yang menjaga kesihatan dan kecantikan, Beckham dikatakan gemar melakukan rawatan berbekam, yang merupakan salah satu kaedah perubatan tradisional Islam.

Namun, beliau tidak akan melakukannya semasa berada di Kuala Lumpur, kerana menurut sumber rapatnya, beliau tidak mahu mengganggu jadual yang padat dan tidak mahu menimbulkan kontroversi.

“Beliau menghormati budaya dan agama di sini, tetapi beliau juga tidak mahu menarik perhatian yang tidak perlu. Beliau hanya mahu fokus pada acara pelancaran kedai Adidas dan berinteraksi dengan peminat-peminatnya,” kata sumber itu.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama