Tiada Lagu Raya Dari Aliff Syukri Tahun Ini

Datuk Seri Aliff Syukri Batal Rakaman Lagu Raya Akibat Perselisihan dengan Komposer

Kuala Lumpur: Usahawan selebriti terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri, mengumumkan pembatalan rakaman lagu raya tahunannya melalui satu kenyataan di Instagram. Aliff menyatakan bahawa komposer yang bekerjasama dengannya telah mengkhianati kepercayaan dengan memberikan lagu yang sepatutnya menjadi miliknya kepada penyanyi lain.

Dalam luahan hati yang penuh emosi, Aliff memohon maaf kepada peminat dan mengungkapkan rasa kecewanya, “Maafkan saya… komposer saya telah melakukan pengkhianatan… mencuri lirik lagu saya dan memberikannya kepada artis lain. Saya minta maaf kerana mungkin tidak dapat mengeluarkan lagu raya tahun ini kerana kekecewaan ini."

Selain itu, Aliff juga menyuarakan rasa frustrasinya terhadap industri muzik tempatan yang tidak menghargai bakat nyanyiannya. “Saya sangat kecewa dengan industri muzik Malaysia yang tidak pernah menghargai bakat saya,” katanya. Aliff juga menyatakan niatnya untuk membawa bakatnya ke peringkat antarabangsa, di mana dia percaya bakatnya akan lebih dihargai.

“Maaf, rakyat Malaysia, anda akan merasa kehilangan tanpa lagu raya dari saya tahun ini,” tambahnya dengan nada kesal.

Keputusan Aliff untuk tidak merakamkan lagu raya tahun ini pasti akan meninggalkan kesan yang mendalam dalam sambutan Hari Raya tahun ini.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

"Bismillah, Assalamualaikum." Daiyan Trisha sudah mula berhijab?

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama