JANGANLAH SEBAB KORANG SIBUK DENGAN ALIFF AZIZ, AMIR JAHARI DIPINGGIRKAN

Dalam kegemparan yang melanda dunia hiburan malam tadi, nama Amir Jahari mungkin terlepas dari ingatan ramai. Pelakon Aliff Aziz dan Ruhainies telah dibebaskan dengan jaminan sementara menanti pendakwaan pada tarikh yang akan ditetapkan, selepas ditahan atas dakwaan berkhalwat.

Namun, di tengah-tengah kontroversi yang melanda, Amir Jahari, penyanyi dan penulis lagu yang berbakat, masih terus berjuang dalam industri muzik tanpa henti. Baru-baru ini, beliau dilihat memberikan penyampaian anugerah dalam Anugerah Lagu Indie, menunjukkan dedikasi dan komitmennya terhadap seni.

Walaupun ada segelintir yang mungkin terlepas pandang, suara Amir masih bergema di kalangan rakyat Malaysia. Seorang lelaki di kedai runcit dilihat menyanyikan lagu-lagu Amir, membuktikan bahawa karya-karyanya masih relevan dan disayangi.

Amir Jahari tidak pernah berhenti mencipta. Sebuah lagu baru yang berjudul “Ingin Pulang” telah ditulisnya, mengajak kita semua yang jauh di perantauan untuk pulang ke pangkuan kampung halaman sempena hari raya. Video lirik rasmi lagu ini dijadualkan akan dilancarkan pada 11 Mac jam 9 malam.

Lagu “Ingin Pulang” dicipta semasa PKP Lockdown, dan video ini akan menjadi raya pertama Amir tanpa kehadiran ayahanda tercinta. Lagu ini mengingatkan kita pada nostalgia pulang ke kampung, sejajar dengan lagu ikonik Sudirman, “Balik Kampung”.

Untuk mereka yang telah lama meninggalkan kampung halaman demi mencari rezeki di bandar besar, lagu ini pasti akan menyentuh hati dan membangkitkan rasa rindu untuk pulang. Dengan nada yang ceria, “Ingin Pulang” diharapkan akan memberikan semangat yang sama seperti yang dirasakan ketika mendengar “Balik Kampung”.

Jangan lupa untuk menyimpan tarikh pelancaran video lirik rasmi “Ingin Pulang” dan saksikan sendiri karya terbaru dari Amir Jahari yang penuh dengan emosi dan kenangan.

Untuk maklumat lebih lanjut, ikuti @amirjaharimuzik di media sosial.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Pelakon Julia Perez mennggal dunia tapi aku tak kenal pun dia siot! Siapa dia ni?

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu