Nasihat Aina Abdul Buat The Gadys

Dalam perkembangan terkini, penyanyi terkenal Aina Abdul telah memberikan nasihat berharga kepada kumpulan wanita, The Gadys, agar menganggap kritikan sebagai motivasi untuk meningkatkan kualiti persembahan nyanyian mereka. Aina menekankan pentingnya latihan yang berterusan dan mencadangkan agar The Gadys menghadiri kelas vokal untuk memperhalusi bakat serta menguatkan teknik pernafasan.

Sementara itu, video Thamiera dari The Gadys yang menyanyikan lagu ‘Rindu’ oleh Agnes Monica secara langsung telah mendapat sambutan hangat dan pujian dari peminat. Suara Thamiera yang merdu dan penghayatan lagu yang mendalam telah menarik perhatian ramai, menandakan peningkatan yang ketara berbanding persembahan sebelumnya dengan lagu ‘Gunung Fujiyama’.

Di sisi lain, Nelissa Nizam, bekas anggota The Gadys, mengajak masyarakat untuk memberikan peluang dan sokongan kepada kumpulan ini dalam usaha mereka untuk terus mempertingkatkan kemahiran nyanyian. Menurut Nelissa, The Gadys masih berada dalam fasa pembelajaran dan peningkatan diri yang berterusan.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama