Telefilem Isteriku Cikgu Lakonan Syafiq Kyle dan Izara Aisyah

Telefilem “Isteriku Cikguku” yang disiarkan sempena Hari Guru pada tahun 2017 telah mendapat sambutan hangat daripada penonton. Terbitan A Aida Production Sdn. Bhd. dan arahan Along Kamaludin, telefilem ini dibintangi oleh barisan pelakon ternama termasuk Syafiq Kyle, Izara Aisyah, dan Arash Mohd, dengan skrip yang ditulis oleh Azni Ishak.

Telefilem ini mengisahkan perjalanan Cikgu Maria, diperankan oleh Izara Aisyah, yang bersemangat untuk memulakan tugasnya di sebuah sekolah menengah. Namun, impian itu tercabar apabila dia berhadapan dengan pelajar-pelajar yang nakal, terutamanya Azlan, lakonan Syafiq Kyle, yang dikenali sebagai pelajar paling nakal di sekolah tersebut.

Dengan tekad untuk mengubah masa depan pelajar-pelajarnya, Cikgu Maria mengambil langkah berani dengan mencadangkan Azlan mengikuti kem motivasi. Tragedi yang tidak diduga berlaku semasa kem tersebut, menyebabkan Azlan terpaksa dimasukkan ke hospital. Sepanjang tempoh pemulihan, Cikgu Maria tidak pernah lekang dari sisi Azlan, yang akhirnya jatuh hati kepada gurunya itu.


Namun, Cikgu Maria menolak perasaan Azlan dan memberi cabaran kepadanya untuk berjaya dalam peperiksaan SPM sebagai bukti cinta sejatinya. Kisah ini mengetengahkan tema cinta, dedikasi, dan transformasi yang menjadi inspirasi kepada penonton.

Telefilem “Isteriku Cikguku” juga turut menampilkan pelakon-pelakon berbakat seperti Fazlina Ahmad Daud, Sabhi Saddi, Lan Shiro, dan ramai lagi, yang telah memberikan nyawa kepada watak-watak mereka dengan penuh semangat dan dedikasi.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU

PENYANYI SALEEM IKLIM MENINGGAL DUNIA