Filem Janna Endoro Disabotaj?

Kuala Lumpur, 2 Mac 2024 — Filem Janna Endoro, sebuah karya yang dinanti-nantikan, kini berada dalam pusaran kontroversi. Penerbit filem, Linda Rafar, mengeluarkan kenyataan mengejutkan mengenai dakwaan sabotaj yang menimpa produksi filem ini.

Menurut Linda Rafar, pasukan pemasaran filem gagal menjalankan tugas mereka dengan cekap. “Kami telah mengarahkan pasukan pemasaran untuk mempromosikan filem ini, tetapi mereka tidak melaksanakan tugas dengan sepenuhnya,” katanya dengan nada kecewa.

Ketidakpuasan hati Linda Rafar terhadap pasukan pemasaran ini telah mencetuskan kontroversi di kalangan peminat filem. Ramai yang terkejut dan bingung dengan kegagalan pasukan tersebut. “Saya terdiam membaca luahan Linda Rafar. Saya tidak tahu nak salahkan siapa,” kata seorang peminat filem.


Pelakon Utama Trisha OoiBintang Bersinar

Dalam filem ini, pelakon utama adalah Trisha Ooi, yang telah membuktikan bakatnya dalam lakonan. Beliau sebelum ini mencuri tumpuan dalam filem Coast Guard dengan lakonan yang memukau. Dalam Janna Endoro, Trisha Ooi sekali lagi menunjukkan kebolehannya.


Sinopsis Filem Janna Endoro

Filem ini mengisahkan Janna (dipersembahkan oleh Trisha Ooi), seorang isteri yang setia dan taat kepada suaminya, Mat Dat (dipersembahkan oleh Pekin Ibrahim). Mereka mempunyai seorang anak perempuan berusia 3 tahun bernama Dhia. Namun, kehidupan mereka dipenuhi dengan cabaran.

Mat Dat adalah seorang suami yang suka berjudi, berhutang, dan sering menjadi buruan Ah Long. Janna, walaupun bekerja keras untuk menyara keluarganya, sering menjadi mangsa kemarahan dan keganasan suaminya. Malah, Mat Dat memaksa Janna menjual maruahnya untuk membayar hutang.

Suatu hari, Janna terjatuh ke dalam sungai dan Mat Dat menganggapnya sudah mati. Namun, dia diselamatkan oleh Che Omar, seorang guru silat. Ketika Janna sedar, dia mengetahui anaknya diculik kerana gagal membayar hutang.

Dengan tekad bulat, Janna bersedia untuk menghadapi cabaran demi mendapatkan kembali anaknya. Dorongan dari Che Omar memberikan semangat kepadanya. Namun, di saat Janna mencari anaknya, dia terserempak dengan suaminya yang juga sedang mencari anak mereka.

Adakah Janna dan Mat Dat akan berjumpa kembali dengan anak mereka? TONTON filem Janna Endoro yang mula ditayangkan di pawagam sejak 22 Februari 2024.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

"Bismillah, Assalamualaikum." Daiyan Trisha sudah mula berhijab?

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama