Ruhainies Sambut Harijadi Sebulan Sekali

Pelakon terkenal, Ruhainies, telah menamatkan sambutan hari lahirnya yang ke-15 dalam masa sebulan semalam, dengan sebuah majlis yang diadakan di ibu kota. “Ini merupakan sambutan terakhir, cukup genap sebulan. Tidak akan ada lagi selepas ini, jangan bazirkan duit,” kata Ruhainies menerusi catatan di laman Instagramnya.


Dalam majlis tersebut, Ruhainies, atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah, telah mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mengingati hari istimewanya itu. “Terima kasih kepada Allah kerana menghantar orang-orang baik dalam hidup saya, untuk semua rezeki, berkat dan cinta. Saya benar-benar bersyukur. Alhamdulillah,” tulisnya.

Namun, sambutan ulang tahun yang berulang-ulang ini telah menimbulkan pelbagai reaksi daripada netizen. Ada yang mempersoalkan keperluan menyambut hari lahir sebanyak 15 kali, sementara yang lain membandingkannya dengan mereka yang tidak mampu untuk menyambut walaupun sekali.

Ruhainies, yang dikenali melalui drama ‘Hello, Mr Perfect!’, telah berkongsi foto dan video dari majlis sambutan yang diadakan di sebuah hotel mewah di Kuala Lumpur. Beberapa netizen mempersoalkan mengapa perlu ada begitu banyak sambutan dalam tempoh yang singkat.

Sebelum ini, hari lahir Ruhainies yang sepatutnya disambut pada 27 Julai telah diraikan lebih awal di Pulau Pinang oleh keluarga dan teman rapatnya. Kejutan hari lahir tersebut telah menjadi tumpuan ramai apabila foto dan video kek hari lahir yang dikongsikan di Instagram menunjukkan rekaan yang unik dan menarik perhatian netizen, dengan beberapa menganggapnya sebagai menyeramkan dan ada pula yang merasakannya lucu.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Pelakon Julia Perez mennggal dunia tapi aku tak kenal pun dia siot! Siapa dia ni?

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu