"30 Minit, Bukan 3 Jam" - Ruhainies

Pelakon terkenal, Ruhainies, menegaskan bahawa hubungannya dengan Aliff Aziz tidak melebihi batas persahabatan. Ini berikutan dakwaan yang timbul mengenai khalwat yang didakwa berlaku di sebuah kondominium mewah baru-baru ini.

Dalam satu kenyataan kepada Harian Metro, Ruhainies, atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 32, menjelaskan bahawa dia dan Aliff, yang juga seorang pelakon, telah lama bersahabat dan kini bekerjasama dalam penggambaran drama bersiri terbaru, “Jerat.”

“Kami hanya kawan dan kenalan lebih dari 10 tahun. Kami sering terlihat bersama kerana komitmen kerja,” ujar Ruhainies. “Saya akan memberikan penjelasan lebih lanjut dalam kenyataan rasmi yang akan datang.”


Ruhainies juga membantah laporan yang tidak tepat tentang penangkapan mereka, yang menyebabkan spekulasi tidak berasas. “Kejadian itu hanya berlangsung selama 30 minit, bukan tiga jam seperti yang diperkatakan,” tegasnya.

Beliau menambah bahawa kenyataan yang telah tersebar di media sosial sebelum ini bukanlah daripada dirinya dan menyeru agar tidak ada pihak yang memanipulasi situasi ini.

Mengenai kemungkinan memberikan kenyataan rasmi tentang isu ini, Ruhainies menyatakan bahawa beliau akan melakukannya pada waktu yang sesuai, dengan tujuan untuk mengelakkan salah faham atau manipulasi lebih lanjut.

Sebelum ini, Harian Metro melaporkan penahanan kedua-dua pelakon tersebut dengan dakwaan berkhalwat, yang telah menimbulkan kegemparan di kalangan peminat dan media.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama