Telefilem Daddy Duda (TV3) Debut Komedi Buat Aliff Ihsan Rahman

Telefilem terbaru yang akan disiarkan di TV3, “Daddy Duda”, dijangka akan menghiburkan penonton dengan komedi ringan pada Ahad ini, 17 Mac, jam 10 malam. Pengarah Aliff Ihsan Rahman, yang sebelum ini lebih dikenali dengan karya-karya serius, mengambil langkah berani dengan mengarahkan genre komedi untuk kali pertama.

Aliff mengakui bahawa komedi bukanlah bidang yang biasa beliau ceburi, tetapi dengan sokongan skrip oleh Azhar Jalil dan idea kreatif dari Issey Fazlisham, beliau merasa yakin untuk membawa projek ini kepada penonton. Kehadiran Fikry Ibrahim sebagai bintang utama menambah nilai unik kepada telefilem ini.


Daddy Duda menceritakan kisah Qaseh, seorang kanak-kanak berusia 10 tahun yang berusaha mencari pasangan hidup untuk bapanya, Haeqal, yang kehidupannya kelihatan kucar-kacir selepas bercerai. Telefilem ini dihasilkan oleh Red Bean Productions dan turut dibintangi oleh Tasya Nazira, Fazlina Ahmad Daud, dan Aween Ismail.

Penonton dijemput untuk menyaksikan telefilem ini yang dijanjikan akan mengisi malam Ahad mereka dengan tawa dan cerita yang tidak memerlukan pemikiran yang mendalam. Aliff juga berseloroh dengan mengatakan, jika penonton tidak terhibur dalam lima minit pertama, mereka boleh menghubungi beliau secara DM Dan maki beliau. Ini juga merupakan debut Aliff dalam arahan telemovie untuk saluran TV3, dan beliau berharap dapat berkongsi kegembiraan ini bersama-sama dengan penonton.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

"Bismillah, Assalamualaikum." Daiyan Trisha sudah mula berhijab?

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama