Badarawuhi di Desa Penari, Filem Seram Indonesia Akan Menemui Penonton di Malaysia Hari Raya Ini

Penggemar filem seram di seluruh Asia Tenggara akan dibawa kembali ke era 80-an dengan pelancaran filem Indonesia yang sangat dinanti, “Badarawuhi di Desa Penari” atau dikenali sebagai KKN 2, yang akan ditayangkan pada 10 April 2024.

Sinopsis filem ini mengungkap misteri yang selama ini tersembunyi di Desa Penari. Pertanyaan yang menggantung di udara: Apakah yang telah membangkitkan kemarahan Badarawuhi, entiti yang paling ditakuti di desa tersebut? Dengan janji plot yang lebih mendebarkan dan aksi yang lebih kejam, filem ini dijangka akan mengguncang panggung wayang dengan kisahnya yang menyeramkan.

Dibintangi oleh Aulia Sarah, Jourdy Pranata, Bima Sena, dan Maudy Effrosina, dan diarahkan oleh Kimo Stamboel yang terkenal dengan filem “Sewu Dino” dan “Ratu Ilmu Hitam”, “Badarawuhi di Desa Penari” siap untuk memecahkan teka-teki yang selama ini menyelimuti desa tersebut. Dengan format 2D dan sari kata dalam bahasa Melayu, filem ini pasti akan menjadi tontonan yang tidak boleh dilepaskan, edaran Antenna Entertainments.
Jangan lepaskan kesempatan untuk menyaksikan teror Badarawuhi yang akan terbongkar satu demi satu, hanya di pawagam Malaysia, Indonesia, Brunei, dan Singapura pada libur raya, 11 April 2024. Bersiaplah untuk pengalaman yang akan menggetarkan jiwa dan membawa anda ke dunia mistik yang belum pernah terjamah sebelumnya.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

"Bismillah, Assalamualaikum." Daiyan Trisha sudah mula berhijab?

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama