“Alhamdulillah, God is great", Tweet Sophia AlBarakbah buat netizen rasa lega

Pelakon Sophia Albarakbah, yang sebelum ini pernah terlibat dalam kontroversi bersama penyanyi Aliff Aziz, telah membuat satu kenyataan yang menarik perhatian ramai di media sosial. Sophia, melalui satu hantaran di platform X, telah mengucapkan rasa syukur dengan menyatakan “Alhamdulillah, God is great,” yang menimbulkan tanda tanya di kalangan netizen.


Menurut laporan mStar, Sophia tidak menjelaskan secara terperinci maksud di sebalik perkongsian tersebut. Namun, beberapa netizen menduga bahawa ia berkaitan dengan isu terkini yang melibatkan Aliff Aziz dan Ruhainies. Isu ini telah menjadi topik hangat perbincangan, terutama setelah kedua-duanya ditangkap atas tuduhan khalwat.

Di samping itu, terdapat juga reaksi netizen yang mengingatkan kembali kepada peristiwa lalu, di mana Ruhainies pernah menuduh Sophia sebagai pengganggu industri hiburan. Kini, dengan perkembangan terbaru ini, ada yang berpendapat bahawa Sophia tidak bersalah dan sokongan yang diberikan kepadanya selama ini tidak sia-sia.

Perdebatan di media sosial terus berkembang, dengan beberapa pihak meminta Sophia untuk tidak terlibat dalam kontroversi ini. Sementara itu, ada juga yang mempertanyakan siapa sebenarnya yang merosakkan imej industri hiburan.

Laporan ini disediakan oleh mStar, sumber berita hiburan terkemuka.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama