Isu Khalwat: Aliff Aziz dan Ruhainies Tampil Mohon Maaf di IG

Dalam satu kenyataan terbaru yang disiarkan di Instagram, pelakon dan penyanyi Aliff Aziz serta pelakon Ruhainies telah memohon maaf kepada umum berikutan kontroversi yang melanda mereka. Kedua-dua selebriti ini menjadi tumpuan perhatian selepas dakwaan mereka ditahan atas tuduhan khalwat pada awal pagi.

Aliff Aziz, dalam satu kenyataan di Instagram Story, menyatakan bahawa terdapat banyak spekulasi dan laporan yang berlebihan mengenai insiden semalam. “Saya memahami tanggapan orang ramai yang timbul akibat situasi tersebut dan ingin menjelaskan keadaan sebenar untuk mengelakkan salah faham,” katanya. Aliff menambah, “Saya memohon maaf atas apa yang berlaku dan akan memberikan penjelasan lanjut dalam masa terdekat.”


Ruhainies juga menggunakan platform yang sama untuk menyampaikan mesejnya. “Saya ingin membetulkan beberapa kenyataan yang tidak tepat yang telah tersebar dan memohon maaf atas kejadian ini,” ujarnya. Beliau berharap agar spekulasi dapat dihentikan dan akan memberikan kenyataan rasmi untuk mengelakkan kekeliruan.


Kedua-dua selebriti ini telah mengambil langkah proaktif untuk menangani situasi dengan transparansi dan meminta maaf secara terbuka, menunjukkan kesediaan mereka untuk menghadapi isu ini secara langsung.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Pelakon Julia Perez mennggal dunia tapi aku tak kenal pun dia siot! Siapa dia ni?

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu