Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

Syasya Tinggalkan Dolla Demi Rumah Tangga

Dalam satu pengumuman yang dikeluarkan hari ini, Pengarah Urusan Universal Music Malaysia, Kim Lim, telah mengesahkan bahawa Norsyasya Afiqah Shahrizal, lebih dikenali sebagai Syasya dari kumpulan pop Dolla, telah membuat keputusan untuk mengundurkan diri. Keputusan ini diambil sebagai langkah persiapan Syasya untuk mendirikan rumah tangga.

Universal Music Malaysia ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pihak, termasuk media dan peminat yang telah memberikan sokongan tidak berbelah bagi kepada Dolla sejak penubuhannya. Pengunduran Syasya telah mengejutkan banyak pihak, namun keputusan ini dihormati sebagai satu perkara yang sangat peribadi.

Syasya telah melangsungkan perkahwinannya dengan pasangan pilihan hatinya pada hari ini, yang mana ini merupakan salah satu sebab utama beliau memilih untuk berpisah dengan Dolla. Pihak Universal Music Malaysia berharap pengumuman ini akan menamatkan segala spekulasi dan gosip yang tidak berasas, serta mendoakan kebahagian Syasya dalam babak hidup yang baru.

Doa dan harapan dikirimkan agar perjalanan hidup Syasya akan dipenuhi dengan kemudahan dan kebahagiaan, serta perkahwinannya akan bertahan hingga ke syurga. Di samping itu, Universal Music Malaysia juga mengharapkan agar sokongan terhadap kumpulan Dolla akan terus berterusan, memandangkan kumpulan ini masih akan aktif dalam industri muzik dan seni.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Nabila Huda Beraksi dalam Siri Terbaru VIU, “ALTER-NARATIF”

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

Wany Hasrita Akan Kahwin, Tak Ada Hal Tapi Calonnya Kena Baiklah...

4 JUTA PENONTON DIJANGKA MENYAKSIKAN EPISOD AKHIR DRAMA “LELAKI ITU” MALAM INI!