Guru SMK Bercinta Dengan Pelajar Lelaki Berusia 17 Tahun Tular di Media Sosial

Dalam perkembangan terkini, pihak polis telah mengesahkan menerima laporan daripada keluarga seorang remaja lelaki berusia 17 tahun yang mendakwa anak mereka terlibat dalam hubungan terlarang dengan seorang guru wanita. Menurut laporan, ibu remaja tersebut mendapati kesan kemerahan pada leher anaknya, yang berusia 16 tahun pada masa kejadian, selepas sesi ulang kaji pelajaran matematik.

Dalam kenyataannya, pelajar tersebut mendakwa bahawa dia telah dipeluk dan dicium oleh guru matematiknya, seorang wanita berusia 37 tahun, yang menyebabkan kesan tersebut pada lehernya. Insiden ini telah menjadi viral di media sosial.
Kakak kepada pelajar tersebut, yang hanya ingin dikenali sebagai Bellinda, telah mengambil langkah untuk memadam hantaran asal di media sosial yang menggambarkan hubungan tersebut, dengan alasan “untuk melindungi individu tertentu”. Beliau sebelum ini telah berkongsi perbualan WhatsApp antara adiknya dan guru tersebut, yang menunjukkan bahawa guru itu, yang diketahui berstatus isteri dan ibu kepada lima anak, telah menjemput adiknya secara rahsia dan mengadakan temu janji di pantai yang sunyi.

Walaupun laporan telah dibuat kepada polis dan aduan kepada Pejabat Pendidikan Daerah, guru tersebut dilaporkan masih mendekati pelajar lelaki itu meskipun telah dipindahkan ke sekolah lain. Diharapkan agar isu ini dapat diselesaikan dengan baik demi masa depan pelajar tersebut yang akan menduduki peperiksaan SPM pada tahun ini.

Sumber: Astro Awani, Ohmedia
Gambar AI sekadar hiasan

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU

PENYANYI SALEEM IKLIM MENINGGAL DUNIA