Telefilem Hantu Raya Telekung Kampung Lenggong Bakal Menghantui Aidilfitri Anda

Peminat filem komedi seram tempatan boleh menjangkakan satu lagi karya menarik yang bakal menghiasi layar kaca sempena Aidilfitri tahun ini. Telefilem terbaru, ‘Hantu Raya Telekung Kampung Lenggong’, dijadualkan untuk bersiaran pada 10 April 2024, jam 9:00 malam di rangkaian Astro Warna dan Astro Go.

Telefilem ini, yang ditulis oleh MF Kencana dan diarahkan oleh Dato’ Jurey Latiff Rosli, merupakan produksi terkini dari World Evolution Brain Sdn Bhd. Barisan pelakon yang akan membintangi telefilem ini termasuklah Ropie, Ain Edruce, Reza Hasbi, Kamarool Hj Yusoff, Nur Syazwani, dan Helmi Gimmick.

Hantu Raya Telekung Kampung Lenggong menceritakan tentang misteri yang melanda Kampung Lenggong, di mana penduduknya dihantui oleh penampakan hantu dalam telekung. Tok Penghulu kampung tersebut kini berada di bawah tekanan hebat apabila dituduh sebagai dalang di sebalik kejadian menyeramkan ini. Dengan reputasi dan kepercayaan penduduk kampung yang tergugat, beliau berusaha keras untuk menyiasat dan menyelesaikan misteri hantu wanita bertelekung sebelum kepercayaan mereka musnah sepenuhnya.

Saksikan kesudahan misteri ini dalam ‘Hantu Raya Telekung Kampung Lenggong’, hanya di Astro. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan telefilem yang pasti akan menjadi bualan hangat musim perayaan ini.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Nabila Huda Beraksi dalam Siri Terbaru VIU, “ALTER-NARATIF”

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Wany Hasrita Akan Kahwin, Tak Ada Hal Tapi Calonnya Kena Baiklah...