Hafreez Adam dan Zara Zya Bertemu Semula di Majlis Tayangan Perdana Program Ramadan Astro 2024

Dalam satu momen yang menyentuh hati, pelakon terkenal Hafreez Adam dan Zara Zya kembali bertemu semalam dalam majlis tayangan perdana Program Ramadan Astro 2024. Pertemuan ini menjadi istimewa bagi pasangan yang sebelum ini pernah bertunang.

Dalam suasana yang agak canggung, Zara Zya berkata, “Kami pun profesional, boleh saja bertegur. ‘Past is past’.” Kehadiran mereka di majlis ini menarik perhatian ramai, terutama peminat setia kedua-dua pelakon.


Hafreez Adam dan Zara Zya pernah menjadi pasangan kegemaran penonton dalam drama Mona Lisa. Kisah cinta mereka mengasyikkan dan menghangatkan hati penonton.

Kemudian mereka berlakon bersama sebagai watak suami isteri dalam drama adaptasi novel Aku Yang Kau Tinggalkan di saluran TV1. Drama ini khas untuk bulan puasa dan menampilkan watak ibu bapa yang memikat hati. Sayangnya, dalam episod terakhir drama ini, watak lakonan Laila Nasir telah meninggal dunia, meninggalkan kesan mendalam pada penonton.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama

DRAGON FORCE : THE RISE OF ULTRAMAN, CHINA DAN MENIRU BERPISAH TIADA