Drama Bersiri LELAKI ITU lakonan Adi Putra, Sarimah Ibrahim, Fazura, dan Nabila Huda ada ciri DOMINAN

Drama bersiri terbaru ‘Lelaki Itu’ telah mula disiarkan di Slot Samarinda TV3, bermula 19 Mac, setiap Isnin hingga Jumaat pada pukul 10 malam. Drama ini merupakan karya terbaharu dari pengarah terkenal, Erma Fatima, yang sebelum ini telah menghasilkan ‘Perempuan Itu’.

Drama ‘Lelaki Itu’ mengisahkan tentang dilema seorang suami yang gagal memenuhi peranannya sebagai pemimpin dalam rumah tangga, yang kemudiannya mencari pengiktirafan dan status di luar, sebagai seorang ‘lelaki’. Lakonan hebat pelakon terkenal seperti Dato’ Adi Putra, Che Puan Sarimah Ibrahim, Fazura, dan Nabila Huda, telah menarik perhatian ramai penonton.


Dalam siri ini, Dato’ Adi Putra memegang watak utama sebagai Mirza, manakala Che Puan Sarimah Ibrahim berperanan sebagai Qaidah. Fazura dan Nabila Huda juga turut serta, masing-masing sebagai Imani dan Sarina. Drama ini juga dibintangi oleh Aedy Ashraf sebagai Khairullah, Hannah Delisha sebagai Batrisya, Nadia Brian sebagai Sharifah Baiyinah, Sophia AlBarakbah sebagai Sharifah Bahiyah, dan Fadlan Hazim sebagai Amin.

Produksi Rumah Karya Citra ini diarahkan oleh Erma Fatima bersama Along Kamaludin, dan telah mendapat sambutan hangat sejak episod pertamanya disiarkan. Drama ‘Lelaki Itu’ dijangka akan menjadi tontonan yang mendapat tempat di hati penonton Malaysia, menyusul kejayaan siri-siri terdahulu yang telah dihasilkan oleh produksi yang sama.










Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Nabila Huda Beraksi dalam Siri Terbaru VIU, “ALTER-NARATIF”

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Wany Hasrita Akan Kahwin, Tak Ada Hal Tapi Calonnya Kena Baiklah...