Bella Astillah Failkan Perceraian, Berpisah Dengan Aliff Aziz Jalan Terbaik

Dalam perkembangan terkini, pelakon dan penyanyi terkenal, Bella Astillah, telah tiba di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan untuk sebutan pertama kes perceraian daripada suaminya, Aliff Aziz. Bella, yang berusia 29 tahun, diiringi oleh ibunya, Zarinah Astillah, dan adiknya, Didi Astillah, telah memasuki perkarangan mahkamah pada jam 12.40 tengah hari.


Dalam kenyataannya, Bella menyatakan kebulatan hatinya untuk mengakhiri perkahwinan, yang menurutnya merupakan langkah terbaik bagi kedua-duanya. Pasangan ini, yang sebelumnya telah rujuk pada Julai 2020, kini nampaknya telah memilih untuk berpisah secara baik.

Aliff Aziz, 33, yang juga seorang penyanyi dan pelakon, tidak hadir pada sesi sebutan hari ini. Peguam syarie yang mewakili Bella, Azmi Mohd Rais, menjelaskan ketidakhadiran Aliff disebabkan komitmen penggambaran dan prosiding akan diteruskan bulan depan.
Menurut Azmi, permohonan perceraian telah difailkan dengan persetujuan mahkamah, dan pihaknya telah mendapat persetujuan awal daripada Aliff. Namun, pada hari ini, Aliff menyatakan ketidaksediaannya kerana tanggungjawab penggambaran, dan tarikh sebutan seterusnya telah dimohon untuk menyelesaikan kes ini secara aman.

Rumah tangga Bella dan Aliff sekali lagi menjadi perhatian umum minggu lalu, apabila Aliff didakwa terlibat dalam kes khalwat bersama pelakon Ruhanies di sebuah kondominium mewah di ibu negara.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama

DRAGON FORCE : THE RISE OF ULTRAMAN, CHINA DAN MENIRU BERPISAH TIADA