HELLO SAYA ANAK UNCLE, Mini Siri Ramadan TV3 lakonan Izzue Islam, Zara Zya, Rania Amanda, Aprena Manrose

 TV3 mengumumkan siri Ramadan terbaru mereka, ‘Helo, Saya Anak Uncle!’, yang akan memulakan siaran perdana pada 17 Mac 2024. Siri mini yang sangat dinanti-nantikan ini akan disiarkan setiap hari Ahad jam 9 malam.

Dalam drama empat episod ini, penonton akan dibawa ke dunia Dr. Suhael, diperankan oleh Izzue Islam, seorang doktor pakar kanak-kanak yang hidupnya berubah secara drastik dengan kedatangan Ciara, seorang anak kecil yang mengaku sebagai anaknya. Kisah ini mengikuti perjuangan Dr. Suhael yang berusaha menyesuaikan diri dengan tanggungjawab baru sebagai seorang ayah, sementara hubungannya dengan Mira, diperankan oleh Raden Zaharatul, menjadi tegang.


Siri ini ditulis oleh Nieza Nahar dan diarahkan oleh Idora Abdul Rahman, dengan produksi oleh Creative Skill Solution. Pelakon lain termasuk Zara Zya sebagai Cikgu Wawa, Rania Amanda sebagai Ciara, Aprena Manrose sebagai Sarah, dan barisan pelakon berbakat lainnya.

‘Hello, Saya Anak Uncle!’ dijangka akan menarik perhatian ramai dengan plot yang menarik dan lakonan yang memukau, menjadikannya siri yang tidak boleh dilepaskan untuk ditonton selama bulan Ramadan ini.







Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Nabila Huda Beraksi dalam Siri Terbaru VIU, “ALTER-NARATIF”

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Wany Hasrita Akan Kahwin, Tak Ada Hal Tapi Calonnya Kena Baiklah...