Linkin Park Kembali dengan Vokalis Baru, Emily Armstrong, Umum Album From Zero dan Siri Konsert

Linkin Park membuat kemunculan semula selepas beberapa tahun berundur, dengan pengumuman pelan jelajah dunia dan album baharu dalam satu persembahan secara langsung yang memeriahkan peminat setia mereka di seluruh dunia. Kumpulan rock-rap ini mendedahkan enam tarikh awal konsert, bermula di Los Angeles minggu depan dan berakhir di Bogotá, Colombia pada November. Ini merupakan jelajah pertama mereka sejak kematian vokalis utama, Chester Bennington. Album yang diberi judul "From Zero" ini dijadualkan dilancarkan pada 15 November, menandakan album pertama mereka sejak "One More Light" pada 2017.



Linkin Park memperkenalkan Emily Armstrong — pengasas bersama kumpulan rock Dead Sara — sebagai penyanyi bersama dalam persembahan mereka. Armstrong, yang berasal dari Los Angeles, memainkan lagu baharu “The Emptiness Machine” bersama lagu-lagu lama seperti “Numb” dan “In the End.” Kumpulan ini turut memperkenalkan pemain dram baharu, Colin Brittain, seorang pengeluar dan penulis lagu yang telah bekerja dengan artis seperti All Time Low dan A Day to Remember.

Dalam temubual dengan Billboard, ahli pengasas dan vokalis bersama, Mike Shinoda, berkata bahawa selepas kematian Bennington, kumpulan ini sering berkumpul dan bermain tetapi tidak ada momentum kreatif. Mereka bertemu Armstrong sekitar 2019 dan mula bekerja bersama, tetapi hanya menggelar kerjasama mereka sebagai Linkin Park setelah lagu-lagu mereka mula terbentuk. Armstrong, yang mengaku sebagai peminat awal Linkin Park, berkata bahawa beliau berusaha untuk mengekalkan emosi dan sumbangan Bennington dalam kumpulan.

Shinoda tidak menggambarkan Armstrong sebagai pengganti Bennington. Sebaliknya, beliau menyatakan dalam siaran langsung bahawa "Dalam peranan Chester Bennington petang ini adalah setiap daripada anda," sambil mengajak penonton untuk menyanyi bersama mereka.



Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

IShowSpeed Tiba di Malaysia, Disambut Ribuan Peminat

Tupperware Dijangka Failkan Muflis Minggu Ini

Perginya Suara Darth Vader: Takziah atas Pemergian James Earl Jones

Gadis Masa: Drama Terbaharu Viu Original Lakonan Mira Filzah dan Tracie Sinidol

Filem Makar (2004): Retrospektif 20 Tahun Filem Seram Moden Malaysia

Tak Semua Burger Tepi Jalan Sedap, Netizen Ini Membuktikannya