Kisah penghisap vape dan keluarga yang bangang

 Pada satu hari, in a galaxy far, far away....

Sementara tunggu kereta kat bengkel, aku lepak minum kat mamak depan. Aku pun vape sambil layan teh o ais aku... Tetiba satu family dok sebelah, ada anak kecik. Setahun la lebih kurang. Aku pun stop vape. Letak atas meja. Abah dia isap rokok sambil dukung baby. Orang blakang aku, orang sebelah meja dia semua isap rokok. So tanpa was was aku pon layan balik vape aku... aku terperasan mak dia usha-usha aku sambil bisik-bisik kat abahnya. Tetiba....

"Dik, mintak tolong jangan vape kat sini... ada budak kecik kot. Tak nampak ke?"

Aaaaaaaa???

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama

DRAGON FORCE : THE RISE OF ULTRAMAN, CHINA DAN MENIRU BERPISAH TIADA