Awie Potong Rambut Pendek Kerana Kecewa

"Saya potong rambut pasal saya kecewa dengan keadaan dunia sekarang yang dilanda pandemik Covid-19," ujar Datuk Awie tentang imej terbarunya di media sosial. 

"Rambut saya hari-hari banyak yang gugur. Kalau dulu rambut saya itu mahkota untuk saya bekerja dan saya rasa bangga berambut panjang, tetapi dalam situasi sekarang termasuk saya kerap sakit dan tak bekerja pula, saya rasa seperti kecewa dengan keadaan diri dan dunia yang dilanda sakit," tambahnya lagi.



Penyanyi kumpulan Wings ini berkata, dia baru sembuh dari penyakit baru-baru ini. Beliau yang menjalani pembedahan terlantar lama di hospital dan juga di rumah. Tanpa kerja kerana industri kreatif terkesan akibat pandemik dan keadaaan kesihatan yang tidak mengizinkan, beliau merasakan seperti tak bermakna lagi lalu memotong rambut. 

Sumber: HARIAN METRO





Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama