Uyaina Arshad mohon maaf guna lagu berlirik lucah di Instagram

Asal boleh je kau ye? 

Kurang faham dengan lirik lucah dan kuranh sopan sebuah lagu Touch It nyanyian Busta Rhymes, Uyaina Arshad memohon maaf kerana menggunakan muzik lagu tersebut dalam sebuah video Instagram.

Arakuian Uyaina mengakui kesilapannya sebab tidak cakna terlebih dulu akan lirik dalam bahasa Inggeris itu sewaktu menggunakannya dalam sebuah video itu sebelum ditegur mengenainya, hanya sebab sedap didengar. Main letak je lagu. Kalau pakai t-shirt Nirvana tanya tiga lagu, confirm tak dapat jawab. 


"Saya tidak sengaja menggunakan lagu itu untuk video saya di Instagram. Saya tak perasan lirik lagu itu. Apa-apa pun, saya minta maaf."

"Saya gunakan lagu itu sebagai muzik latar video berkenaan tanpa memahami lirik. Pertama kali dengar, betul-betul ingat ia bukan dalam bahasa Inggeris kerana sebutannya agak aneh," katanya.

Terkini, Uyaina membintangi drama bersiri Love, Elsa di saluran Astro Ria. 




Sumber: Kosmo & Harian Metro

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU