POSTER RASMI FILEM ZOMBIE 'PENINSULA', SEKUEL 'TRAIN TO BUSAN'

'Peninsula' merupakan sekuel dari filem “Train to Busan” yang telah lama dinantikan.

Filem bergenre action thriller ini menceritakan penduduk di Korea yang selamat, empat tahun setelah kejadian  “Train to Busan”. Bersama pengarah Yeon Sang Ho, yang mengarahkan “Train to Busan”, ia dijayakan para pelakon filem ini antara lain Kang Dong Won, Lee Jung Hyun, Kwon Hae Hyo, Kim Min Jae, Go Kyo Hwan, Kim Do Yoon, Lee Re, dan Lee Ye Won.



Poster baru menampilkan karakter filem dalam situasi yang genting. Poster pertama menampilkan seseorang yang berjalan di sebuah pelabuhan yang terbengkalai di malam hari, dengan banyak zombie di sekitarnya.

Di poster kedua, terlihat matahari terbit menerangi para zombie, dan watak utama Jung Suk (Kang Dong Won) dan Min Jung (Lee Jung Hyun) menunggu di sebalik sebuah bas yang rosak.

“Peninsula” dijadualkan tayang musim panas ini namun berikutan Covid-19, tarikh baru belum diputuskan. Di Malaysia, ia bakal diedarkan oleh GSCMOVIES.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

[TELEFILEM] Rock Sangkut, lakonan Along Cham, Joey, Hazama