Jasmine Suraya Chin Mohon Maaf Kontroversi Video Cikgu Suraya Yang Mengghairahkan

Hai semua.
Di ruang dan kesempatan ini, Jasmine ingin memohon maaf dengan isu atau situasi yang berlaku sekarang.
Tanpa mahu menuding mana-mana pihak, Jasmine hanya mahu menjelaskan bahawa:

1. Jasmine pernah dengar tentang Cikgu Suraya tetapi tidak tahu tentang asal-usul dan details kisah tersebut.

2. Saya hanya menjalankan amanah sebagai seorang pelakon untuk membawakan karakter yang penuh dengan konflik ini.

3. Saya menyusun jari sepuluh, meminta  maaf kepada semua umat Islam, bangsa Melayu serta cikgu-cikgu khususnya.

4.Jujur, saya tiada niat untuk menyinggung perasaan mana-mana pihak terutama kaum wanita dan guru-guru.

Akhir kata, maaf dari saya yang masih hijau dalam industri seni dan perjalanan dunia. Setiap hari saya belajar perkara baru. Ini termasuk aspek budaya dan pelbagai. Jika ada salah dan silap, sekali lagi saya memohon maaf dan tegurlah saya dengan cara yang baik agar saya dapat memperbaiki diri saya.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Black Mirror: Bandersnatch (No Spoiler Review)

BEKAS PEMAIN DRAM SLIPKNOT MENINGGAL DUNIA

Kartunis Aie (Blues Untuk Aku) meninggal dunia [TAKZIAH]

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak