Gadis Masa: Drama Terbaharu Viu Original Lakonan Mira Filzah dan Tracie Sinidol

Nantikan kemunculan drama Viu Original terbaharu, Gadis Masa, yang bakal menemui penonton pada November 2024. Drama ini menampilkan barisan pelakon hebat seperti Mira Filzah, Tracie Sinidol, Syafiq Kyle, Bella Dowanna, dan ramai lagi, di bawah arahan Yussuf Yunus dan terbitan Cinemalaya Studios.

Gadis Masa mengisahkan Maya dan Khairi yang bertemu dan jatuh cinta semasa mereka masih muda. Namun, setelah beberapa tahun melayari bahtera perkahwinan, hubungan mereka mula goyah. Sebuah perbalahan yang tidak diduga membawa kepada kemalangan kereta tragis yang meragut nyawa Khairi.


Dalam keperitan kehilangan suami tercinta, Maya terjumpa sebuah payung lama yang mempunyai kebolehan luar biasa—ia boleh membawanya kembali ke masa lalu, ke saat dia dan Khairi mula berkenalan. Dengan keajaiban ini, Maya bertekad untuk mengubah takdir mereka, percaya bahawa cara terbaik untuk menyelamatkan Khairi adalah jika mereka tidak pernah bersama.

Namun, usaha untuk melawan takdir bukanlah mudah. Setiap kali Maya mencuba untuk mengubah masa lalu, ia membawa kepada situasi-situasi lucu dan tidak terduga, menjadikan perjalanan Maya penuh dengan cabaran yang menggelikan hati.

Jangan ketinggalan untuk menyaksikan Gadis Masa hanya di Viu, bermula November 2024. 

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

IShowSpeed Tiba di Malaysia, Disambut Ribuan Peminat

Tupperware Dijangka Failkan Muflis Minggu Ini

Perginya Suara Darth Vader: Takziah atas Pemergian James Earl Jones

Filem Makar (2004): Retrospektif 20 Tahun Filem Seram Moden Malaysia

Tak Semua Burger Tepi Jalan Sedap, Netizen Ini Membuktikannya