Filem Borderlands Bakal Menggegarkan Panggung Mulai Esok

Filem aksi komedi sains fiksyen yang dinanti-nantikan, "Borderlands," akan menemui penonton di pawagam tempatan mulai 8 Ogos 2024 edaran Antenna Entertainments. Berdasarkan permainan video terlaris, filem ini mengisahkan pengembaraan Cate Blanchett sebagai Lilith, seorang pemburu harta karun yang terkenal, di planet gersang Pandora bersama kumpulan pelbagai watak.
Diarahkan oleh Eli Roth dan ditulis bersama Joe Crombie, filem ini menampilkan barisan pelakon terkenal termasuk Kevin Hart, Jack Black, Edgar Ramírez, Ariana Greenblatt, Florian Munteanu, Gina Gershon, dan Jamie Lee Curtis. Kisah ini berkisar tentang Lilith yang kembali ke tempat asalnya dan bekerjasama dengan sekumpulan individu luar biasa untuk mencari anak perempuan yang hilang milik lelaki paling berkuasa di alam semesta.

Jamie Lee Curtis yang memegang watak Tannis menyatakan bahawa wataknya mempunyai "hubungan dengan masa lalu Cate," merujuk kepada sejarah bersama ibu Lilith, yang mungkin memperlihatkan adegan kilas balik. Selain itu, watak sokongan seperti Atlas dan Komander Knoxx (dilakonkan oleh Janina Gavankar) mewakili bahagian yang lebih teratur dan beradab dalam alam semesta Borderlands, yang dikuasai oleh syarikat-syarikat gergasi.

Daripada pengumuman awal mengenai pelakon-pelakon utama, peminat sudah menjangka filem "Borderlands" tidak akan mengikuti jalan cerita asal daripada permainan video. Sebaliknya, ia akan menggabungkan pelbagai watak, elemen plot, dan lokasi daripada seluruh saga permainan video tersebut untuk mengejutkan para pemain tegar dan penonton baru.

Dengan durasi 1 jam 40 minit, filem produksi Lionsgate ini diberi penarafan 16 tahun ke atas dan dijangka menjadi salah satu tarikan utama di pawagam sepanjang musim panas ini.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

IShowSpeed Tiba di Malaysia, Disambut Ribuan Peminat

Tupperware Dijangka Failkan Muflis Minggu Ini

Perginya Suara Darth Vader: Takziah atas Pemergian James Earl Jones

Gadis Masa: Drama Terbaharu Viu Original Lakonan Mira Filzah dan Tracie Sinidol

Filem Makar (2004): Retrospektif 20 Tahun Filem Seram Moden Malaysia

Tak Semua Burger Tepi Jalan Sedap, Netizen Ini Membuktikannya