Kejora: Taruhan Terbaru Hael Husaini dalam Antonim Part 1

Kuala Lumpur, 7 Ogos 2024 – Hael Husaini, penyanyi dan komposer terkenal yang bernaung di bawah Rocketfuel Entertainment, mempersembahkan single ketiga dari album Antonim Part 1, iaitu "Kejora". Video muzik eksklusif untuk lagu ini akan dilancarkan pada 9 Ogos 2024, jam 9 malam di saluran YouTube rasmi Hael Husaini.

Dalam video muzik ini, Hael Husaini bergandingan dengan Qasrina Karim, yang juga merupakan pasangan beliau dalam drama "My Famous Ex-Boyfriend". Penggambaran video muzik ini dilakukan di Shah Alam dalam tempoh satu hari, dan dihasilkan oleh Rocketfuel Studios. Hasilnya adalah visual yang memukau dan penuh emosi, serta jalan cerita yang menyentuh hati.

Keunikan video muzik "Kejora" terletak pada konsep dan arahan kreatifnya yang memperlihatkan Qasrina Karim dengan sisi baru melalui kemahiran menarinya yang jarang dipamerkan. Koreografi khas ini menambah dimensi baru kepada lakonannya.



Hael Husaini berperanan sebagai penyanyi, manakala Qasrina Karim menggambarkan wanita yang menunggu cinta sejatinya. Video muzik ini mencerminkan lirik dan melodi lagu "Kejora" yang berkisar tentang kesetiaan dalam cinta.

Lagu "Kejora" adalah hasil ciptaan Hael Husaini bersama Firdaus Rahmat dan Hanis Rafi, mengisahkan tentang kesetiaan dan pengorbanan dalam cinta dengan melodi merdu dan lirik mendalam. Album Antonim Part 1 yang dilancarkan pada Januari 2024 telah mendapat sambutan hangat dengan lebih daripada 3 juta penstriman di Spotify.

Jangan ketinggalan untuk menonton video muzik "Kejora" pada 9 Ogos 2024 di YouTube. Lagu dan album Antonim Part 1 juga boleh distrim di platform digital seperti Apple Music, Spotify, Deezer, KKBox, YouTube, dan YouTube Music, serta digunakan dalam video TikTok dan Instagram Reels.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

IShowSpeed Tiba di Malaysia, Disambut Ribuan Peminat

Tupperware Dijangka Failkan Muflis Minggu Ini

Perginya Suara Darth Vader: Takziah atas Pemergian James Earl Jones

Gadis Masa: Drama Terbaharu Viu Original Lakonan Mira Filzah dan Tracie Sinidol

Filem Makar (2004): Retrospektif 20 Tahun Filem Seram Moden Malaysia

Tak Semua Burger Tepi Jalan Sedap, Netizen Ini Membuktikannya