4 JUTA PENONTON DIJANGKA MENYAKSIKAN EPISOD AKHIR DRAMA “LELAKI ITU” MALAM INI!

Petaling Jaya, 29 April 2024 – Drama popular Samarinda: Lelaki Itu kini memasuki babak akhir yang penuh dengan ketegangan! Penonton dijemput untuk menyaksikan kesudahan kisah keluarga Syed Mirza pada malam ini, Isnin, 29 April 2024, jam 10.00 malam di saluran TV3.

Sebanyak 29 episod Lelaki Itu telah menghiasi skrin TV3, dan drama ini telah mencuri perhatian ramai penonton. Episod terakhir yang dijangka menarik lebih 4 juta penonton akan memberikan pengakhiran yang memukau! Drama ini juga mencatatkan lebih 1.13 bilion interaksi di media sosial, dan respons positif daripada orang ramai, terutamanya kerana jalan ceritanya yang sarat dengan mesej-mesej pengajaran dan isu-isu penting seperti faraid.

Drama Lelaki Itu merupakan hasil karya penerbit dan pengarah terkenal, Eirma Fatima, dengan arahan Along Kamaluddin dan Nur Ain Sharif. Pelakon-pelakon terkemuka tanah air seperti Dato’ Adi Putra, Che Puan Sarimah Ibrahim, Fazura, Nabila Huda, Hannah Delisha, Aedy Ashraf, Nadia Brian, dan Sophia Al-Barakbah turut memeriahkan lakonan.


Kisah Lelaki Itu membuka dengan pernyataan yang menggugah fikiran: “Apabila seorang suami tidak dapat menjadi khalifah di rumah sendiri, dia akan menjadi lelaki di luar rumahnya.” Drama ini telah menjadi perbualan hangat di media sosial sepanjang tayangan di TV3 dan kini dikenali sebagai drama nombor 1 di platform Tonton.

Syed Mirza (Dato’ Adi Putra) dan Sharifah Qaidah (Che Puan Sarimah Ibrahim) membentuk pasangan suami isteri. Namun, kehidupan rumah tangga mereka tidak semudah yang diharapkan. Sharifah Qaidah, seorang wanita kaya dan berpengaruh, menguasai rumah tangga dengan tangan besi, meninggalkan Syed Mirza merasa terkongkong. Konflik dalam keluarga semakin meruncing, terutamanya selepas peristiwa-peristiwa yang mengguncangkan mereka. Tekanan terhadap Qaidah bertambah apabila dia menghadapi kesulitan dalam menuntut harta sepencarian setelah kematian suaminya, Syed Mirza.

Adakah keluarga ini akan dapat bersatu semula? Jangan lepaskan peluang untuk menonton episod akhir Lelaki Itu melalui slot Samarinda pada 29 April 2024, jam 10.00 malam di TV3. Anda juga boleh menonton secara eksklusif melalui Tonton di laman web www.tonton.com.my atau muat turun aplikasi Tonton melalui Google Play atau App Store.

Untuk maklumat terkini mengenai drama kegemaran anda, layari laman sosial Facebook, Twitter, YouTube, dan Instagram TV3 di @TV3Malaysia, serta Instagram rasmi Drama Sangat di @dramasangat.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Munafik versi Hollywood tapi A24 lah ye... : Ulasan filem FIRST REFORMED

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

SENARAI PENUH PEMENANG ANUGERAH ACADEMY KE-94 #OSCARS

KAMPONG PISANG KITA SETANDAN, Sebuah Filem Pendek Istimewa Sempena Hari Malaysia Arahan Mamat Khalid

'Tulus Ikhlas’, filem adaptasi iklan Hari Lebaran pertama di Malaysia