Nabila Huda Beraksi dalam Siri Terbaru VIU, “ALTER-NARATIF”

Siri terbaharu VIU, “ALTER-NARATIF,” kini memasuki layar televisyen dengan tema yang mengingatkan kita kepada karya-karya penulis terkenal, Phillip K. Dick. Dalam dunia “ALTER-NARATIF,” teknologi canggih membolehkan pemadaman ingatan dan penggantian memori dengan versi tiruan.

Namun, seperti dalam setiap cerita yang menarik, keadaan menjadi kucar-kacir apabila tangan jahat mula memanfaatkan teknologi ini untuk kepentingan peribadi. Siri ini menampilkan barisan pelakon hebat termasuk Nabila Huda, Liyana Jasmay, Gambit Saifullah, Neera Azizi, dan Adlin Aman Ramli. “ALTER-NARATIF” akan memulakan tayangan eksklusif di saluran VIU Malaysia pada 25 Mei ini.

Dalam siri ini, kita menyaksikan tiga kali pemadaman ingatan oleh individu yang berusaha melupakan kenangan pahit bersama kekasih lama. Adakah ini disebabkan oleh ketagihan atau trauma?

Sementara itu, watak Mel sedang berperang dengan halusinasi dan realiti. Adakah memori Mel telah diubah oleh seseorang yang dipercayainya?

Siri mini VIU Original ini hanya terdiri daripada 8 episod, namun ia membawa kisah yang mengganggu minda. Dalam dunia korporat yang licik, “ALTER-NARATIF” menggabungkan unsur tipu daya dengan elemen psikologi yang segar dan luar biasa.

Namun, ada satu persoalan: Siapakah yang sebenarnya memegang kuasa untuk mengubah ingatan orang lain? Adakah dia menipu atau sebenarnya dia yang ditipu? Nabila Huda memegang peranan yang memukau dalam siri ini.

OST lagu Amir Masdi turut menyemarakkan suasana, dan pastinya, ia akan menjadi kegemaran penonton.

Jangan lepaskan peluang untuk menonton “ALTER-NARATIF” di VIU Malaysia!

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Munafik versi Hollywood tapi A24 lah ye... : Ulasan filem FIRST REFORMED

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

Ulasan filem Transformers: Rise Of The Beasts

SENARAI PENUH PEMENANG ANUGERAH ACADEMY KE-94 #OSCARS

Kedai 2 Ringgit Eco-Shop Perkenal Eco-Bakery, Kedai Menjual Makanan Roti

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan