Pelakon Julia Perez mennggal dunia tapi aku tak kenal pun dia siot! Siapa dia ni?

Kat news feed aku kecoh pasal Julia Perez meninggal dunia. Aku tak tahu Julia Perez tu sapa, ingatkan penyanyi lama Malaysia, sekali aku google then dalam kepala cam "Oh....ok.."..........................

Aku kalau Chris Cornell meninggal aku kenallah.

Mungkin kecoh sebab sebelum dia sakit ada satu show di televisyen Indonesia yang menilik nasib dia. Mungkin... Ada satu show tu, masa tu dia sihat lagi. Tilik nasib yang dia akan sakit apa entah. Tapi cerita dia sakit ni sedih la jugak. Aku pun baru baca.

Serious ar? Menakutkan siot.

Julia Perez atau mesra dengan panggilan Jupe meninggal sebab cancer cervix. Dia terkenal di Indonesia sebagai Ratu Dangdut yang hit dengan lagu Belah Durian. Jupe pernah menimbulkan kontroversi dengan provokasi yang mengatakan dia nak pakai coli laser untuk menyilaukan mata penjaga gol negara, Khairul Fahmi Che Mat. Aku tak tahulah macam mana bentuk coli laser tu. Aku tertunggu juga nak tengok masa siaran langsung dulu tu tapi tak ada cahaya laser di celah-celah. Mesti memancar-mancar. Oooowh....

Aku pernah berlakon dengan dia. Nice person in spite of what people gossip about her. Ko artis popolar kot, Joe. Agak pelik tak kenal beliau. Aku sendiri pun dulu tak kenal siapa dia tu.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Ulasan Filem The First Omen (edaran 20th Century Studios)

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU

TAHUKAH ANDA: FILEM MIIMALAND LAKONAN FATTAH AMIN MAMPU KALAHKAN RATING FILEM AVENGERS: ENDGAME DI ROTTEN TOMATOES

PENYANYI SALEEM IKLIM MENINGGAL DUNIA