Fenomena RICK and MORTY dengan sos szechuan gegarkan internet

Aku dah banyak kali come accross a post that says Rick and Morty is mind blowing show, tapi tak pernah lagi terdetik nak tengok. Jangkaan aku cuma " ahh this could be just another Futurama show". Atas cadangan beberapa orang dalam ni, aku pun start menonton dengan expectation yang agak rendah. But I'm glad I did, I really, really enjoy the show. Enjoy terlebih kot aku habiskan 3 season dalam masa 2 hari. Damn I should leave some episode for later!

Wubba lubba dub dub!

Memang tak boleh nak stop sekali dah start. Every episode is intense. haha!

MARTY MARTY MARTY MARTY MARTY. Shit annoying gila. TAPI FUN!

Ohhh jeez boy... b bbb but Rick you said i can choose the adventure this time.

Aku pernah layan kat rumah kawan aku. Housemate dia join tengok. Memang tak lekang ayat " what the fuck?" sepanjang tengok.. Haha ��

Part makhluk yang jaga masa tu ajak geng gi pukul Einstein tu. Hahahaha tak leh blah. Don't...mess.. with..time!
I will mess with time..

p/s: And must wait after credit.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

Instagram Akan Membasmi Followers, Komen dan Likes Palsu

"Bismillah, Assalamualaikum." Daiyan Trisha sudah mula berhijab?

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama