Ulasan filem JUSTICE LEAGUE: "Menaikkan lagi selera untuk tengok filem DC Comics"

Tak salahkan kalau post lewat sebab baru tengok?

Ok, bagi aku filem Justice League ni menaikkan lagi selera aku untuk tengok movie DC. BvS obviously agak hambar but Justice League bagi aku memang terbaik. Ramai komplen kata CGI dia worst tapi aku tengok tak worst sangat and tidak terlalu ketara.

Overall rating aku kasi 8/10. Ingat nak bagi lebih tapi tolak 2 markah sebab (Spoiler alert) kemunculan Superman terlalu sekejap and Steppenwolf agak lemah untuk bertempur walaupun characteristics dia nampak bad ass.

Ok harap korang tak kondem aku punya review. Sebab korang sendiri kata "Lain orang lain pendapat".

Ulasan oleh Amirul Hakimi (FB ‎Movie Addict)

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Ulasan Filem The First Omen (edaran 20th Century Studios)

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU

TAHUKAH ANDA: FILEM MIIMALAND LAKONAN FATTAH AMIN MAMPU KALAHKAN RATING FILEM AVENGERS: ENDGAME DI ROTTEN TOMATOES

PENYANYI SALEEM IKLIM MENINGGAL DUNIA