Ulasan HOUSE OF NINJAS (Siri Netflix), Shinobi pun ada hati perut dan keluarga

Jom tengok cerita ninja yang tak sama macam Naruto. Ni bukan pasal dunia fantasi, tapi dunia sebenar. Ninja zaman moden yang kena hadap masalah macam kita. Takde jutsu-jutsu hebat, cuma ada realiti yang pahit. Tapi jangan risau, cerita ni ada kelakar dan sedih jugak. Drama Netflix yang best gila. Bayangkan Anbu kena buat kerja rumah.

Ending siri ni bakal buat korang terkejut beruk.

Shinobi pun ada hati perut dan family tersayang.

Bila habis cerita ni, korang rasa nak main botol dan buat bintang-bintang.

Rating: 8/10, tapi kalau ada jutsu lagi best.


Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

AJL40: SENARAI PEMENANG ANUGERAH JUARA LAGU KE-40, K.O.I. Dinobatkan Juara Dengan Lagu Tiwikarma

Ulasan Filem: Ada Apa Dengan Cinta? 2 (2016)

Ulasan SAAT HILANG CINTAMU (Slot Cerekarama Ramadan TV3)

Keluarga Itu Episod Akhir (30) Robohnya Mahligai, Terbongkarnya Segala

AJL40: Ini Ramalan Neelofa

Geek itu rockstar yang baru