Foto Puteri Aishah (cikgu viral) seksi berbikini di kolam renang undang kecaman netizen

Foto-foto Puteri Aishah yang dikenali sebagai 'cikgu viral' seringkali jadi perhatian. Di sebalik penampilannya yang ayu bertudung, itu hanyalah untuk publisiti sahaja kerana beliau sebenarnya 'freehair' dan apabila pelakon filem Pulang itu tampil dengan foto-foto yang lebih seksi, ia mengundang keluhan kesal ustaz-ustaz jadian dan kecaman makcik-makcik bawang.

Terkini di Instagram milik Puteri Aishah muncul foto beliau mandi di kolam renang dengan hanya memakai sut renang yang seksi dan ini pasti bakal mengundang berbakul-bakul kecaman dari makcik-makcik bawang di hari Thaipusam yang mulia ini. Ada juga komen nakal dari lelaki-lelaki miang dan berhidng belang yang mereka kena 'mandi sekali lagi' selepas melihat foto Puteri Aishah ini. Admin cuma mengharapkan agar beliau istiqomah dan sedar akan perbuatan lagho yang beliau lakukan semata-mata hanya ingin mengejar 'likes'.

Klik gambar untuk lebih banyak foto-foto Puteri Aishah seksi berbikini.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Nabila Huda Beraksi dalam Siri Terbaru VIU, “ALTER-NARATIF”

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Wany Hasrita Akan Kahwin, Tak Ada Hal Tapi Calonnya Kena Baiklah...