Kekasih Ruhainies Bidas Tuduhan Azrel Ismail: Cinta Ruhainies Tulus, Bukan Kerana Harta

21 November 2018 - Elf Johan, kekasih kepada aktres terkenal Ruhainies, telah membantah tuduhan yang dilemparkan oleh bekas teman lelaki Ruhainies, Azrel Ismail. Azrel sebelum ini mendakwa bahawa hubungannya dengan Ruhainies berakhir kerana dia tidak memiliki kekayaan yang mencukupi.


Elf Johan, dalam satu kenyataan yang dimuat naik di laman Instagramnya, menegaskan bahawa Ruhainies jatuh cinta dengannya bukan kerana harta, tetapi kerana siapa dirinya sebenar. “Setiap orang berhak atas pendapat mereka, namun ada batasan dalam segala hal. Dihakimi dan dikritik atas sesuatu yang tidak benar adalah bentuk tuduhan dan fitnah,” ujar Elf. Beliau juga menambah, “Dia jatuh cinta dengan saya melalui siapa saya sebenarnya. Bukan kerana harta, tetapi gambaran yang lebih besar dalam hidup. Apa yang telah saya lakukan, apa yang saya mampu lakukan. Saya memberikan yang terbaik kerana dia layak mendapatkan yang terbaik.”


Elf Johan menegaskan bahawa cinta Ruhainies adalah tulus dan berdasarkan kebolehannya untuk sentiasa memberikan yang terbaik. Ucapan Elf yang penuh dengan kasih sayang ini telah menarik perhatian ramai, dan banyak pihak mengharapkan yang terbaik untuk hubungan pasangan ini.

Foto yang dikongsi di Twitter oleh Ruhainies telah menjadi bukti kebahagiaan yang mereka kecapi bersama, dan kisah cinta mereka terus menjadi topik hangat di kalangan peminat.

Akhir Kata

Dengan penuh harapan, kita semua mengharapkan yang terbaik untuk Elf Johan dan Ruhainies, semoga hubungan mereka terus berkembang dalam cinta yang tulus dan kebahagiaan yang berkekalan.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

Tonton Two Sisters atau wang dikembalikan jika penonton tak berpuas hati

"Duit Raya RM3 Je? Ini Bukan Zaman 90'an!", Netizen Tegur Ibu bapa Guna Anak Untuk Dapat Duit Raya Banyak

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

DRAGON FORCE : THE RISE OF ULTRAMAN, CHINA DAN MENIRU BERPISAH TIADA

Black Mirror: Bandersnatch (No Spoiler Review)