Menangis Peminat Lofattah, Nur Sajat Kini Skandal Baru Fattah Amin!

Pagi berita pasal anak tahfiz meninggal dunia dalam kebakaran dan ramai post kesedihan yang menimpa. Malam ni ramai pula buat andaian macam-macam dan salahkan satu sama lain. Cool la sikit warga Facebook, jangan nak buat andaian atau comment yang bukan-bukan. Bomba dan polis belum habis siasat korang yang keluarkan pelbagai statement apa ke hal entah.

Jaga la sikit hati keluarga yang menimpa musibah tu. Dan lagi satu jangan interview ahli keluarga, pelajar dan ustaz yang terselamat buat sementara waktu selain polis, bomba atau pihak yang menjalankan siasatan sahaja boleh interview mereka. Sebab kang ustaz cakap tu, kau bantah cakap ni sedangkan bomba tak habis siasat lagi. Tanya soalan pelik-pada pada orang yang sedih, tu kau tak tenangkan orang tapi menambah kesedihan orang.

Aku tengok berita bomba cakap mereka akan ambik alih bangunan tu selama seminggu untuk siasatan, so tak payah warga Facebook nak menuding jari pada sesiapa sebab kau kena tunggu laporan sah dari bomba dan polis baru tahu apa yang terjadi.

Tolong la jangan jadi batu api neraka dan mulut atau tangan tu jangan puaka sangat nak taip bukan-bukan. Sabar dan tunggu laporan yang sah dari pihak yang siasat.

Comments

VIDEO TERHANGAT!

Trending di BACKSTAGE.MY

Popular posts from this blog

“Ramai Cuba Mendekati, Maaf Saya Belum Sedia,” – Sophia Albarakbah

From Saga With Love, sebuah drama rom-com tempatan lakonan Siti Khadijah Halim, Sophia Albarakbah, Fimie Don dan Ikmal Amry

Syasya Dolla Kahwin Hari Ini, Tamatkan Spekulasi Pengunduran Dari Dolla

Hannah Delisha Keguguran, Tabah Mengharungi Ujian Kehilangan dengan Semangat Ramadan

Filem QUEEN OF LANGKASUKA yang memaparkan kesultanan Melayu lama

Jendela Hati - Drama Adaptasi Novel yang Menyentuh Hati, Kini di VIU